Helgen

Hej alla mina 4 besökare!
(Har räknat ut att jag nog är hälften av alla
då jag läst min blogg både från datorn och mobilen).. 
Så egentligen skulle jag kunna skriva;
 
Hej SofiaE och mig själv! 
Helgen har bestått av familjen.
I lördags så var vi i Umeå och åt på köksbaren allihopa,
(Jag, Jens, Maria, Andreas, Pappa, Mamma och Bo), 
mamma har nämligen blivit 60år i Oktober. Hurrahurra! ♥
 
Efter att vi skiljts åt efter middagen så gick vi ungdomar till Olearys och spelade minigolf,
för ja, man kan tydligen spela minigolf inomhus?!,
innan vi gick hem och slaggade skiten ur Maria och Andreas soffa.
 
Idag så åt vi lunch och gjorde en snabbrunda på stan med Matilda
innan vi drog hemåt med middagsstopp i Ånäset för att fira farsdag. 
Sista stoppet för kvällen blev hemma hos Jens kära fader. Grattis till farsorna! ♥
 
Har tillbringat resten av kvällen med att koka en "duttelidutt" hjortonsylt
som Jens sa när han såg den knappt halvfyllda burken med sylt.
Kan känna mig nöjd nu.
Den blir nog bra till ostkakan som ska bakas imorgon på ostkakans dag, hehehe...
Hade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0