Försök till nystart.

 Okej. 
Kanske är det för att jag druckit ett glas rödvin. 
Kanske är det för att jag har hela flaskan kvar här framför mig i skrivande stund.
Kanske är det för att jag just lyssnat på Euskefeurat på Spotify.
Kanske är det för att jag började tänka på klippet jag la ut på bloggen för 4,5 år sen på morfar och mormor.
 
Men.. Jag fick sån lust att börja om att skriva.
Skriva sånt där konstigt och ovärt (mest bara för att jag ska kunna ha sådana här stunder senare), 
ni vet, de där stunderna man klickar tillbaka och tar skämskudden då man läser gamla inlägg.
 
Vi gör en testomgång!
Är blogg ute? Kan man få följare igen månne?
 
Blöta vinpussar! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofiiiaaaa

Hhahaha gick direkt hit närjag såg din snap! Hoppas du fortsätter att skriva mycket om mig 😘😘

2016-11-11 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0