"Det finns inget dåligt väder.."

Ishalka, say no more.
Men nu är det faktiskt inte roligt längre.
 
Har varit på hälsoinspiratörsutbildning via jobbet idag. 
På schemat stod det att vi skulle gå på promenad på eftermiddagen.
"Mm eller hur?.." tänkte jag då jag åkte iväg till Medlefors i blixthalka.
Men tyvärr är det något med inbitna Norrläningar
och det kända citatet "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"..
Så där flättade vi omkring.
 
Åkte förbi IcaKvantum efter utbildningen, fick där erfara hur man kan utöva vattenskidor
-utan skidor eller större vattendrag. Wiiie!
 
Kom hem och fick återberättat av Jens att han cyklade omkull påväg till jobbet
och slog i armbågen ordentligt i isen.
Han berättade att han juståpass tog sig till jobbet
för att han kände sig så svimfärdig efter det.
När han väl kom dit så fick han lägga sig ner med benen i vädret.
 
I somras köpte jag mig en cykelhjälm. Alltså VÄRLDENS bästa grej!
Ja, men är skitful i den men jag har då gjort det jag kan för att undvika ev. huvudskada.
Försöker få Jens att anamma det där nu också, vilket inte är så enkelt..
Så vad gör en mogen 25årig flickvän då? 
Givet att hon skriver ett sms till hennes pojksväns mamma
om att hon ska ta sin son i örat och vips 10 min efter det kommer detta till honom;
 
 
Nu sak denna mogna flickvännen äta middag, plåstra om samt pussa på sin pojkvän lite! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0