Lördagmorgon.

Jaaasi. Börjar inte förrän 14 idag och självklart ska jag vakna kl 08.00 för det.
Menmen, då gäller det ta vara på tiden istället då.
Hunnit med att fixa mig två matlådor och nu väntar jag på att tiden ska gå
för att sedan träffa ElinS på stan (Umeå-stan för övrigt).
 
 
Yessss, ni läste rätt.
Befinner mig i Umeå under två veckor, då jag har praktik på Axlagården. 
och JA, det verkar vara ett världsbra ställe!
Trivs så väldigt bra trots mina bara 3 dagar där.
Får väl tacka den varma personalgruppen för det!
 
Övrigt så är det typ första gången på vääääääldigt länge som jag är riktigt ensam.
Maria åkte hem till Ånäset igår och ja, vad ska jag säga. "KOM TILLBAKA!!"
Det är.... tyst? och lugnt....
Skönt på ett sätt men har faktiskt börjat vänja mig
vid att ha en tv-spelande pojkvän på 5 meters avstånd 24/7.
Nej fy vad tragiskt det där lät. Vi sitter förhoppningsvis inte ihop 24/7.
Jag som sett mig som en självständig tjej och sen så kommer detta fram, haha.
Nej men det är väl såhär när man gått och kärat ner sig i någon. 
 
Dags för mig att fortsätta fixa och dona, hade!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0