plugg

Det är inte förrän nu man börjar inse vad man ställt till med
när man bestämde sig för att börja plugga igen.
Nej men allvarligt, jag trivs som fisken i vattnet (ÄN SÅ LÄNGE!)
Har snart, SNART läst ut boken "Sam-tal"
som är väääääääldigt lååååångsam att läsa trots sin bara 120 sidor,
att vi sedan ska skriva ner våra reflektioner 
gör mig ju inte mer motiverad att läsa den precis.
 
Men måste faktiskt erkänna, den är smått intressant
och vad något ännu värre med denna bok är att jag kommit till insikt med
att jag inte är en så bra "lyssnare" som jag själv upplevt mig..
(Så varsågod Björn, gnugga det i mitt ansikte, härmed har du min tillåtelse....)
 
Nu ska jag ha mig en välbehövlig paus och sedan fortsätta mitt pluggande, tummen upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0