"I wanna have your babies" -trodde du ja....

Sådärja!  
Tyvärr pappa, förlåt mamma men det blir inga barnbarn för er
(iaf inte från mitt håll) 
Efter att ha suttit efter middagen och fått höra mina klasskamraters "solskenshistorier" så tackar jag nej.
 
Från och med nu ska jag leva i celibat.
Skulle detta inte gå hem hos pojkvännen
(vilket jag tvivlar på, han är som mig mot sex före äktenskap)
 
Men OM det skulle (mot all förmodan) hända något
så händer detta efter p-piller användning, spiral, p-stav och kondom.
Jag menar vaddå man kan aldrig vara för säker? 
 
Men det är klart vad är ett levande liv i jämförelse med 
att man har "obeskrivligt ont", bajsar på sig, spricker från ena hålet till det andra, 
får eftervärkar, lider av mjölkstockning, kissar ut koagel som luktar "ruttet"?
Länge leve graviditeten....... Eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0