Frågestund om träning

1. Är träning jobbigt? JA
2. Varför tränar du? Det vette fan
 
Sådärja, gårdagens genomkörare tog kål på mig.
Var tvungen att rulla ner för sängen imorse när väckarklockan ringde kl 08.00.
3. Vem fan lovar en kompis att följa med på långpromenad 08.30
dagen efter ett träningspass
(efter att ha haft uppehåll på ca 2 månader)? Jo, jag
Var hemma efter 1 timma och har nu spenderat dagen med plugg, jävla tentajävel.
Det värsta är att det typ "känns bra", vilket kommer resultera till ett dåligt resultat
för att man inte tränat tillräckligt.. Men, den dagen, den sorgen.
 
Har fått veta mitt schema för praktiken jag ska göra på akuten under v48-51.
Är så HIMLA GLAD och så HIMLA EXALTERAD!
Så kom, KOM!
.... eller nej, my bad, glömde att det var på akuten jag var.
KOM FÖR INTE FÖR I HELVETE.
Sådärja, budskapet framfört.
 
På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0