this day heyheyhey

Detta är en väldigt boring dag, why?
Lösningen på problemet är nog lite sömn och att jag för tillfället lider av hunger.
Sen att jag typ har 10000 saker jag ska göra inför resan känns inte heller allt för bra.
Borde ut och springa också men käre gode gud, låt mig finna motionen till det imorgon.
-
Bara för att skänka ett skratt och låta min vän stå i centrum av detta inlägg,
här kommer Matildas kommentar om Björn ifrån förra veckan;
"Tänk om du blir styckmördad av honom,
då kan han ju typ dela upp dig i "bra" delar"

Ah, så finner ni mig inte hemma eller någon annanstans, leta i soprummet!
-

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha och det där lät ju jättebra när du tog det ur sitt sammanhang! Du kanske borde tillägga att han är SLAKTARE.

2012-03-22 @ 23:03:48
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0