och vinnaren är...

sov 11 timmar inatt, mycket skönt, mycket behövligt!
drömde dock världens knäppaste dröm;

Gick hemifrån Ånäset ca 07.40 skulle på skolan (i Ånäset)
men upptäckte då att jag startat lite för tidigt så jag stannade till på subway i Skell (?!)
fortsatte min färd därifrån och gick förbi ett gäng som mobbade/rånade en kille.

Jag hade tydligen dålig dag i drömmen för jag brann av och gick fram till dem
och frågade vad i helvete de höll på med, det blev slagsmål
och helt plötsligt var vi 2 grupper> "de goda" och "de onda".

Polisen kom och jag och en annan kille (från de onda)
vägrade släppa taget om varandra så vi gick och höll om varandra hela vägen
för att den andre inte skulle kunna smita från polisförhör..
yeye, sen när vi kom till polishuset blev vi indelade
i samma 2 grupper som tidigare goda/onda
och sen började vi köra samarbetsövningar i grupperna och vi dansade discodans...

?! Hoppas verkligen inte det är polisens metoder nu förtiden! ....

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha discodans!

2012-03-06 @ 19:23:21
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0