EJ FÖR KÄNSLIGA LÄSARE

Sätt er ner, gärna bekvämt, ta fram göttat som blev över från i helgen
och plocka fram ett par näsdukar utifall att det skulle behövas
för jag ska nu berätta om det värsta jag varit med om på länge;
(syftar på besöket jag gjorde hos naprapaten imorse)

Kom dit vid 11 och fick komma in ganska direkt, berättade om mitt problem med knäet
och han sa redan då att han trodde sig veta vad det var > löparknä.
Han ville ändå ta och kolla upp både fotleder, knän, höfter och rygg
för se om han kunde finna något mer bla en orsak till mitt löparknä.
Imorse hade jag varit väldigt smart (ansåg jag åtminstone)
då jag tog på mig mjukisbyxor eftersom de är lätta att dra upp
om han skulle vilja se på mitt knä,
men tydligen så hade min klipskhet ingen betydelse i det här fallet
för han bad mig ta av byxorna för att kunna se bättre.
"JAAAAHAAA, VISST, KUL, JÄVLIGT KUL!"
tänkte jag medan jag tog av mig byxorna
och insåg att jag skulle nog bytt underkläder imorse.....
till några som inte avslöjade ALLT nertill........
-
"TUR SOM FAN ATT JAG HAR ETT LÅNGT LINNE IAF!"
tänkte jag i samma stund
och drog ner linnet lite sådär extra långt som man gör per automatik.
Vad händer då om inte; naprapeten ber mig ta av mig tröjan
och det jag har upptill också, för att kunna kolla ryggen.
"JIPPPPPPPI, IIIII LOOOOOVE LIIIIIIFE!
JAG HANN TYDLIGEN INTE RAKA MIG UNDER ARMARNA IMORSE!"
-
Där står jag i princip helnaken framför honom,
detta kan inte bli värre tänker jag, tur man slipper se eländet.....
men så roligt ska vi ju inte ha det; han ber mig ställa mig
och TITTA PÅ MIG SJÄLV I HANS JÄVLA SPEGEL!!
(för att jag själv ska kunna se hur min ena fotled
har sjunkit ihop i jämförelse med den andra)
Det var faktiskt rätt så intressant att se
men jag kunde inte koncentrera mig på annat än
mina avslöjande trosor och orakade armhålor just då.......
-
Han kollade upp både det ena och det andra och det gick bra,
han var jättetrevlig och väldigt professionell så jag ska inte klaga alls!
MEN då kommer det till den grejen
att jag skulle ligga på magen för han skulle kolla ryggen
och i slutet av det så skulle ha massera lite och drar då ner troskanten en bit,
"SJÄLVKLART, SJÄLVKLART HAR JAG TYP FÅTT
NÅGRA JÄVLA UTSLAG PÅ ENA SKINKAN!"
-
Ett tag senare knackar det på dörren.....
"TA MITT LIV, JAG SJUNKER GENOM JORDEN!"
tänkte jag när hans manliga kollega kom
för att fråga om något strax utanför dörren
och ca 3 meter längre in;
"hejhej här ligger lilla jag på en massagebänk med rumpan i vädret....."

-
Annars ska jag inte säga att något annat gick dåligt,
det hela var ju mest bara oflyt på alla möjliga tänkbara vis!
.... men yeeees, då var diagnosen ställd iaf
och jag har kommit hem med ett par övningar som ska göras
(kommer inte ha något liv utöver rehab hädanefter känns det som)

Hur som helst så vill jag tacka så mycket för dagens behandling
och passar på att göra lite smygreklam
för den mycket duktige naprapaten Per Normark!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAHAAHHAHAAHHAAH!!!!!

2012-03-19 @ 22:50:39
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0