"Du och dina grannar..."

Jaaasi, detta får då bli ett inlägg för att hedra och förnedra mina grannar
(kanske inte just förnedra, men det rimmade bättre än 'klaga på')

Började iaf med att jag satt hos grannen Björn och försökte se Hockeykväll
under tiden som vår gemensamma granne spelade musik på högsta volym MED bas!!
(hade kvällen innan varit tvungen att gå lös på väggen
för att han spelade så jävla högt och då var klockan ändå över 23!)
Det slutade med att efter Hockeykväll slutat försvann Björn ut UTAN att berätta sina planer
på att gå över till grannen och berätta vad vi tycker om hans musikspelande,
som tur hann jag tillslut förstå vad som skulle ske och hann ut i trapphuset lagomt i tid för att höra Björns "väl valda ord";
"Nu får du sluta spela högt, alltså på riktigt!"
Har dock ångest över att jag inte hann filma denna tillställning...

Sen imorse vaknade jag 06.35 då var en annan granne i full gång med sina jävla tvångstankar
(ni vet man kollar att man verkligen låst dörren) det höll hon på med i 4 minuter!!!
(och detta är sanning för jag kollade klockan direkt efter!)
Så jävla irriterad för hela trapphuset skakar typ och hon smäller i dörren inte sådär försiktigt som man kan göra det på...
Samtidigt tycker jag synd om tösen som har dessa problem att hon måste stå
och kolla dörren i 5 min innan hon försäkrat sig om att den VERKLIGEN är låst......

Så det var allt om grannarna för denna gång, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0