Vad göra utan kloka vänner?

Ni vet när man är sådär rastlös att det kliar i hela kroppen
och man vill typ sjunka genom golvet...
SÅ tråkigt har jag....

Pratade med Matilda och berättade om min kommande depression
och att jag funderade på att tröstäta onyttigt
men lovat mig själv att bara göra det 1ggn/veckan.
Matilda sa då en klok grej; att man faktiskt får ha en mitt-i-veckan-ångest-dag
(där man då får äta onyttigt, det fungerar som lill-lördag
fast man har den vilken annan dag som helst exempelvis tisdag!)

Sedan har jag hunnit med att ringa Sofia för att beklaga mig också
(bland annat beklagade jag mig över att jag inte kan
äta negerbollsdeg eftersom det är "onyttigt")
och hon kommer då med den mycket kloka meningen;
"Det är inte godis det är negerbollsdeg!
Det är en kaka eller en boll......
*tystnad*
..... eller bara en deg"


SÅ TACK MINA VÄNNER, TACK!
Enda grejen nu är att det har blivit så sent
och att jag istället ska lägga mig och läsa...
och förhoppningsvis ska jag somna i någorlunda tid inatt! håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0