Saker jag ska göra innan jag dör;

byta lägenhet.
(Nu av många skäl...... men främst för att skebo är så jäkla tröga!)

Har ju som sagt tappat bort mina nycklar till tvättkolven i tvättstugan..
och i måndags tog jag mod till mig och bestämde mig för att ringa min bovärd.
Han tog mitt namn, adress, lägenhetsnummer och telefonnummer
och sa att han skulle ringa upp mig (?!)
Har suttit här nu i 5 dagar...... Bortglömd?

Ringde dit idag igen
och VET NI?!
Då frågar samma man om samma saker IGEN;
Om mitt namn, adress, lägenhetsnummer och telefonnummer.. 
OCH han sa dessutom att de skulle ringa upp mig senare idag!

Mhm.... får väl se hur detta slutar.
Jag har ju inte så höga förväntningar på att de "SKA" ringa upp mig idag...
Well, life is goooooood!

Ska kila ner och se om jag kanske kan stjäla en tvättid
som är ledig någon gång idag, hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0