Panta mera, aaa jo tjena?

Jävla gubbar som inte klarar att panta sina burkar
och flaskor förrän de sparat ihop till en flyttkartong...
(inte för att jag ska säga så mycket när det gäller panta flaskor..)
MEN jag har fan inte en hel jävla kartong med flaskor heller!
---
Dessutom var den andra "pant-automaten" full också
så jag var tvungen att gå in och stå i kö i typ 35 år...
för att berätta det för personalen som då skulle komma och hjälpa till.
Sen när jag kom tillbaka stod gubben fortfarande och pantade sina jävla flaskor
OCH en tjej hade tydligen fått igång den andra automaten
så fick då stå och vänta ändå.
---
Det ligger en förbannelse över mig just nu.
En förbannelse som vill göra mitt liv till skit. WELL THANK YOU.
Förbannade förbannelse, du har lyckats! Mitt liv suger. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0