pain

Av någon anledning har jag börjat få ont i knäet (typ "Agda 85"-varning)
började känna av det efter löpningen i måndags
och när jag sedan skulle gå i trappen dog jag lite, sakta men säkert..

Plus att jag i Tisdags körde runt i bilen i världens sämsta ställning för knäet
så när jag skulle handla förstår jag om Lisa skämdes över mig.

På träningen idag körde vi dessutom intervallträning som gick hur bra som helst
framtill den sista omgången då knäet mer eller mindre gav upp..
(Kändes det som åtminstone..)

Sitter nu här med 1 liter liniment, det sticks och jävlas
och mitt knä har blivit rött och känsligt för beröring. (Äckel-liniment!....)
Blir det inte bra nu så vet jag inte vad! Då sliter jag mitt hår!

Men jag är inte dödens! "Det som inte dödar det härdar som sagt"
och det här inlägget är mer skrivit bara för att jag ska få medlidande
och kommentarer som
"Stackare" eller "Tänker på dig, du är bäst!"
Så; go on! Skriv bara skriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0