Nyår 2011

Nyår var över förväntan,
kommer bilder så ni kan sätta er in det på ett bättre sätt!

Jobbad till 21 och drog sedan direkt ner till Hanna
(praktiskt med att ha en vän i samma hus som jobbet ;))
Blev att snabbfixa mig och sedan bege oss till sunnanå för partyparty!
Det enda som egentligen stod på min "måste-lista"
var det där omtalade fyrverkeriet som jag missade förra året..
Så strax före tolvslaget begav vi oss för att se detta vackra fyrverkeri,
5 av 5 tummar upp!

Anyway. Åkte tillbaka till sunnanå och hämtade alla glada och överglada människor där,
innan det blev hem för att sova. Somnade ca 03.00 och blev väckt 05.00 igen,
av två frusna män som tiggde skjuts..
Gjorde ett sista ryck och kom sedan hem i tid för att se sverige vinna mot ryssland
men mer sömn blev det dessvärre inte den natten.
Kan ju lova det var en övertrött tjej som jobbade 7-12, 16-21 nyårsdagen!

Så igår somnade jag 22, och det var behövligt vill jag lova!
Ikväll ska jag försöka ta hand om diskberget
och sedan vara så oeffektiv som möjligt, hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0