jag vet att ni skulle sakna mig den dagen jag är borta

Är ALLTID ute i sista minut (även denna gång)
skulle skynda mig att äta middag > makaroner och köttbullar.
Tro på fan att jag ska sätta en köttbulle i halsen
samtidigt som jag tagit en stor klunk med mjölk.
Nej fyfan...

Sara: Nära döden upplevelse nyss.
Satte en köttbulle i halsen och höll på drunkna i mjölken!

Osympatiska svaret1;
Mamma:
Försök äta fler gånger om dagen så du slipper vara så glupsk :-D

Osympatiska svaret2;
Sofia:
Ahahahhahahaha! Du vet väl hur man gör heimlich på sig själv?

Osympatiska svaret3;
Kim:
Vad säger du, satte du en köttbulle i halsen??
Sara: Hahaha ja fy fan
Kim: Harregud....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0