DÖ iphone, DÖ......

DET ÄR INTE SANT.....
Andra gången på 4 dagar som jag försover mig.....
Fast denna gång gjorde jag det rejält och sov tills att LisaP ringde från jobbet 07.10.
Jävla telefonjävel eller rättare sagt jävla app.....
(som jag har som tydligen ska vara "väckarklocka") - JOOO TJENA....

Nej gudars, fick som tur var hjälp på jobbet så nu kan jag ställa den "riktiga"
och fungerande väckarklockan som finns på telefonen sen tidigare, tackar gud!
Nu ska jag ta tag i saken och läsa igenom instruktionsboken för denna telefon....
Får ju nästan lov att skämmas över att jag som ungdom inte kan med dagens teknik....

Blir inte förvånad nu om det är jag
som tar hem priset som "Veckans anus" på jobbet nu heller...
Jaja, ett pris är ju alltid ett pris, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0