1 steg närmare vasaloppet!

GUD, så jävla trött jag är....
Hade en trevlig eftermiddag på stan med MalinH iaf!
Fick köpt det jag for in för så jag är supernöjd om inte mer!
Plånboken har dock blivit betydligt tunnare/lättare sen idag
men ska det smaka ska det kosta!

Fick tag i ett par superskidor
(hoppas jag iaf, var då där i 1,5 timma för att pröva ut all utrustning)
som jag ska få hämta på fredag, taggelitagg!
Sen börjar hårdträning!
Hade som liten bestämt med pappa att när jag blev 18
så skulle jag åka vasaloppet med honom...
Nu några år senare är det väl dags att slå ett slag för saken,
innan farsgubben hinner bli allt för stel i lederna
(man vill ju inte gärna att han ska bryta lårbenshalsen
när han ramlar i en backe menar jag!) ;)

Hade tänkt fara på Edda ikväll för att simma men blev så jääääävla trött
så jag har bestämt mig för att hålla mig hemma och glo på någon bra film istället.
Måste dock på affären..... Hur ska detta gå???

---------------

Sara- "Hur kan man bli så jävla trött av att gå på stan?
Jag som skulle och simma ikväll ligger typ däckad i sängen...
Är det latmasken måntro?"

Björn- "Du är nog sjuk. Ringmask tror jag!"


.... MHM... det var som jag befarade då.... typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0