torsdag

AH.... Var på blodcentralen igår och gav till dem (blod)fattiga i utbyte av en mugg. 
Såg inte redan misshandlad ut så gör jag det nu
(...eller jaaa, gjorde iaf. det börjar vara bättre både runt ögat och i armväcket nu!)
Så jävla trött idag... Ska sätta mig ner och knarka min järntabletter jag fick
så det blir någon ordning på det här!
Att det sen är typ -23 hjälper inte heller, fy sjutton.

Har iaf fått det mesta gjort i läggan vad gäller städning...
Ska försöka ta mig till kvantum senare.
Ska ladda upp ordentligt eftersom jag planerar att inte gå ut på heeeeela helgen
(utom det mest nödvändiga!)

-

ps. idag åker MalinH tillbaka till Norge......
HADE PÅ BADÉ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0