Skidåkning/limpbak

Yeye bra dag?
Startade den med att vakna 15 min före väckarklockan, "fåååånga daaaagen"!
och räknade ut att jag sovit i 11 timmar inatt.
Råkade visst somna mitt under mitt serie-tittande...?
(så tydligen var jag tröttare än vad jag ville erkänna igår,
kanske därför jag var så speedad?)

Ställde in mig på att få en riktig tung dag idag iaf
eftersom jag lyckades skaka mitt ostängda juicepaket över mig själv
(anteckning till mig själv; kolla alltid om paketet är ordentligt stängt!)

Eftersom det bara var -7 grader då jag åt frukost
bestämde jag mig för att ta mig ut i skidspåret,
detta har nu resulterat till; skoskav och träningsvärk i triceps...

Lyckades dessutom ta "fel" håll i skidspåret

(om det nu finns rätt och fel håll?!)
var då tvungen att möta en hel högstadieklass ett flertal gånger
under mina HELA 3 km...
Jag vet...... 3 km... men jag är nybörjare och ska jobba helgen,
vill inte se ut som Agda85 pga träningsvärk!

Nu ska jag hoppa in i duschen
och sedan se om min egengjorda filmjölkslimpa blir något att hänga i granen eller ej!
(stod på receptet att man skulle hälla smeten i formen,
dessvärre hade min smet lite hårdare konsistens
så jag fick mer "lyfta" över den i formen.
får väl se hur detta slutar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0