på gatan där jag bor

Helt värdelös dag, egentligen.
Men har iaf fått upp gardinerna, inhandlat kära systers present
och gått igenom onödiga/nödvändiga filer på dattttan. EHE?

Blev som vanligt ingen edda.. men jag tog mig ut och försökte springa.
Blev chockad över hur bra det gick (till en början...)
... slutade med att jag fick gå de sista 2 km hem....
OCH vill bara göra klart för er att eftersom jag tänkt få löpa hela rundan
så hade jag inte så mycket kläder på.
VILL LOVA ATT JAG INTE VAR DEN NÖJDASTE TJEJEN PÅ GATAN DÅ JAG KOM HEM.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med min goda limpa och lite film!
BYE BITCHES!



PS. Josse har inte alls kommit hem. fail.
nu har jag lämnat ett röstmeddelande helt i onödan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0