lördag

Hade min mest improduktiva fredag på väldigt länge igår 
(förutom då jag brukar ha jobbarhelg)
somnade efter middagen vid 18.30 och vaknade 1 timma senare..
Därefter tänkte jag partyparty eftersom jag var pigg och på g
men tyvärr var sällskapet inte lika party som jag hoppats på.
Nåja, blev en helt okej "chill-fredag" iaf, ska inte klaga!

Nu är jag hemma i Ånäset och ska tillbringa kvällen som fyllechaufför
åt päronen som ska till Flarken, yeeey! Annars ska jag nog göra lika lite som igår
(kände verkligen inte för att ta tag i något eller någon ikväll, sorry mates...)
eller får väl se hur källen ter sig helt enkelt! Anyway... Bye.

-

PS. Maria ville lyssna på låten Äckligt - Ansiktet. SÅ JÄVLA VÄRDELÖS LÅT?!
ahhhhh..... lovar jag kommer fastna för denna nu, bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0