dagen jag då jag insåg mina drömmar inte kommer uppfyllas..

innan jag ens hunnit börja min skidkarriär lägger jag ner den!
Har haft små missöden de senaste gångerna jag åkt;
- skavsår och bakhalt
- dålig koll på spårets färdriktning
- jag blev tvungen att kasta mig framlänges på magen
då jag av "misstag" råkade åka baklänges nedför en backe

Tänkte att jag inte kan sluta nu utan måste forsätta i samma fotspår
(eller skidspår för den som vill,
hehehhehe... nej förlåt, MYCKET dåligt skämt!)
idag gick det så sjukt bra till en början, fick ihop 6 km.

Det som fick mig att psyka ur totalt

var när jag under min färd såg ett dagis ute i skidspåret
och ca 200 meter före mig stakade en liten knatte på sisådär 5 år.
Wellwell tänkte jag, NU ska jag allt visa grabben!
MEN I HELSIKE! Hur jag än kämpade kom jag fan inte ikapp honom!

Ännu ett nederlag.... få spö av en 5-åring i längdskidor, det är FAN INTE OKEJ!
Händelsen i sin tur ledde till att jag med svansen mellan benen begav mig hemåt..

:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0