avs; GRYMT BESVIKEN TJEJ!

Jobbade till 15.30 idag tydligen?
Fruktansvärd huvudvärk och ingen som helst ork idag...
Bestämde mig för att fuska med matlagningen och köpa en
(så förut god fiskgratäng från Findus)

Kom hem och såg att det skulle ta 1 timma för att få den färdig....
sen när jag hungrig skulle hugga in var det ingen "mat" där (?!)
Läste på innehållsförteckningen där det stod att den innehöll 27% fisk .......

FYFAN! Heter det FISKgratäng ska den väl iaf få innehålla någon fisk!?
NAE.... Inte helnöjd tjej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du köpte ju fel sorts fiskgratäng! Man tar ju dom som är 7min i mikron :P



och nej jag hittade inte godisaffären :(

2012-02-16 @ 21:44:27
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0