damma upp bloggen

Ska väl göra ett halvhjärtat försök. 
Försöka tänka på något annat än sådant man inte ska tänka på.
Nu har jag ju tid att ha tråkigt så varför inte damma upp bloggen en gång för alla!
 
Upptäckte igår att mamsen skickat med inte bara en utan två matlådor
och dessutom en supergod efterrätt. Tack älskade lilla mamma!
 
Efter supermiddagen så åkte jag till jobbet 16-21.
Trots kaoset som rådde så gjorde min glada mage mig lycklig
och jag erbjöd mig att gå över till brogården som "utlåning". -Inga kommentarer-
 
Så idag ska jag jobba kväll igen, yeeeeeey.
Innan ska här hinna tränas, rensa avlopp och inhandla diverse saker inför skolan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0