Engelska språket

Tänka sig, klarat 1 hel jävla vecka på Irland nu MED det engelska språket!
Stolt som fan måste jag säga, måste dock medge att jag varit med om två språkmissar;
1.
Sara- Im checking out
Mannen i lobbyn- Is there any problem?
Sara- No but Im going to Cork now
Mannen- What?! You going to court?!

2.
Satt och pratade med en kille från NY om vad jag jobbade med, att jag tog hand om sjuka, äldre människor.
Hade tillslut krånglat ihop en helt inkorrekt mening (gramatiskt),
så jag avslutade det hela med;
- Sorry, My grammar is really bad..
Och killen började därefter ställa frågor om min "sjuka mormor" (?!)
Jag lät honom tro jag hade en sjuk mormor för jag orkade inte engagera mig mer i min dåliga engelska!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahha..

2012-04-10 @ 23:46:12
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAH!!!!

2012-04-11 @ 17:43:09
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0