Cliffs of moher

SÅ JÄVLA BALLT!!!!!
JAG HAR VARIT DÄR, JAG HAR VARIT DÄR!
Åh vad ni ska få bilder sen!

Träffade en trevlig kille från Washington idag och en schizofren man
(något fel hade han iaf..)
Vid varje kyrka vi körde förbi gjorde han korstecknet (på Irland finns det kyrkor ska ni veta!)
sen satt han och viskade för sig själv också.
Självklart valde ha platsen bredvid mig också....
Men i övrigt var han trevlig!

Jag och USA-killen hade dock väldigt roligt åt honom och utbytte menande blickar både nu och då,
sen hade vi även tid för skitsnack på de olika stoppen vi gjorde ;)

Nu ska jag.... jag vet inte... Duscha? Sova? Ringa samtal iaf! Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0