tack, min allra käraste syster

Bra helg i Umeå.
Såg "Jag saknar dig" med Maria på Bio i Lördags efter det gjorde vi stan osäker
innan vi begav oss hem med världens sämsta film "Blue Valentine"..

Söndag kom AndreasK och vi bjöd han och Matilda på middag.
Sen såg vi Matilda sparka boll i sitt korpen-lag
mot Umeå IK:s gamla avdankade spelare
tex; Malin Moström, Frida ÖStberg osv.

Och idag kan jag vara den som är trött för alla.
Min sovmorgon slutade med att jag var tvungen att stiga upp 06.20..
Som tur har jag och hunden hunnit sovit ikapp,
på soffan de senaste 3 timmarna.
Men säger då detta, det där var sista gången, for sure!

Dags att aktivera sig, promenad med hunden och lite lunch kanske..
Jobb väntar senare ikväll, wiiiie.

-----------
haha. fyfan för detta inlägg som ser ut som
världens grötigaste och mest ologiska inlägg jag skrivit på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0