Hejsan i fyllan och villan

Så sjuuuukt spårad kväll.
Jag vågar inte ens skriva ner allt som hände, vad hände inte?

Bland det roliga är att jag på fyllan skickade sms till mamma ca 02.30
och skrev att hon skulle komma in till skell så vi kunde gå på stan idag.
Klockan 10 idag ringer pappa och säger att mamma är på väg in till stan.
Jag kan looooova att jag ångrade mitt fyllesms just då....

Mamma: Jaha, har killen som sov här inatt försvunnit?
Sara: Va?
Mamma: Jaa, killen du hade här, har du kastat ut honom?
Sara: Vilken kille? Jag har inte haft någon kille här inatt?
Mamma: Jo men han som svarade imorse när jag ringde?
Sara: Mamma, du har inte ringt mig imorse...?
Mamma: Joho, från hemtelefonen. Det var en kille som svarade i din telefon,
han presenterade sig som Andreas, jag tänkte att du kanske var upptagen
så jag sa jag hade ringt fel och la på.

HAHAHAHA klockrent att mamma ringer till någon annans mobil
men tror det är min och anklagar sedan mig
för att ligga med någon random Andreas?!
HAHAHA orkar inte heller att hon tror jag skulle
låta mitt one-night-stand få svara när någon i min familj ringer....


Kommentarer
Postat av: xoxo

Det besta ar ju att han hete Andreas!!!!!!!!!

2011-09-11 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0