tio tusen röda rosor av min älskare!! <3

Yes, singel i all ära!
Men det kanske har börjat gå för långt när jag kom hem med
10 röda rosor
idag, speciellt med tanke på att de var till mig jag köpt dem!

Måste bara tillägga att jag hade mycket trevlig kväll i Lövvattnet igår
och jag är absolut inte avundsjuk på något vis
över att stanna här i höstens mörker
när systrarna Löfroth åker iväg till Australien,
närrå... detta är livet <3



lägger in denna bild bara för att jag hittade den när jag googlade; ellen löfroth
hehehe puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sörj inte kära du, livet blir bara bättre och bättre!

2011-09-08 @ 22:57:39
Postat av: Från Andreas xoxo

2011-09-08 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0