josse tipsar; frosta av frysen

åkte med mitt raggaråk till josse igårkväll efter träningen för att se sverige krossa!
jaa, de vann ju men vet inte riktigt om de krossade?
det bästa under gårkvällen var iaf att vi upptäckte 
att josse höll på att avfrosta frysen i hemlighet.
hur man gör det?
JO;
man ser till att man inte stänger dörren till frysen ordentligt,
efter ett tag kommer isen smält till klumpar så då går det verkligen inte stänga dörren.
haha, orkade inte se hur hon kröp runt på golvet
och gnällde på att det var vatten överallt.
erbjöd mig att hjälpa
henne så jag tog upp lite is därifrån
men det tog på krafterna efter en hård fotbollsträning,
så jag gjorde mig två mackor och satte mig för att titta på
och njuta av att se henne arbeta
(för en gång skull) ;)




dessa bilder beskriver ganska bra
hur min vän såg ut igårkväll; "WHYYYY MEEEE?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0