Jävla kroppisar..

Har läääääängtat efter kroppkakor i ca 1 vecka nu.
Bestämde att idag när jag ändå jobbar kväll ska jag tamefan gör dem!
Kokade upp potatis imorse så de skulle hinna kallna sedan gjorde jag "degen",
stekte löken/fläsket, kryddade med kryddpeppar, la in allt i kroppkakorna.
GJORDE ALLT, TILL PUNKT OCH PRICK!
Sen när jag låtit koka de där jävla kroppisarna i 30 minuter, SOM DET STÅR...
Då har de där jävlarna kollapsat det ser mer ut som någon
"kastat upp" dem i en kastrull med hett vatten...
jag döööör.... fuckingfuck.
Lyckades skrapa ihop några "mindre" misslyckade och åt dem, men ändå..
Allt slit förgäves och så mycket potatis som jag skalat idag.
Nej världen är inte rättvis, bevisligen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktig du är som lagar dom själv! det brukar inte jag göra.

2011-09-17 @ 12:58:18
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: sara

så duktig så! Men jag klarar inte av att äta de där köpes "gummibollarna". Kan slå vad om att ifall man släpper dem från lagom höjd studsar de upp igen!

2011-09-17 @ 22:22:59
Postat av: ellen

haha du ar sot!

2011-09-21 @ 02:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0