Tisdag

Borde verkligen gå upp.....
med tanken på att jag vaknade för en timma sen
borde jag redan vara uppe.

Ska på personalmöte om ytterliggare en timma. Taggelitagg.
Blir alltid rastlös efter någon timma
och hatar när det ska pratas nedskärning hit och dit, stackars gamlingar..
Dessutom så lyckas jag alltid välja stolen som knarrar mest när man byter sittställning
och eftersom jag sitter och vrider mig genom hela mötet för att hitta den mest utlimata
och skönaste ställningen så lever det alltid om mest i mitt hörn,
vilket gör att jag inte kan sova i smyg på såna här möten heller, tyyyyypiskt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar; Haha måste vara ödet!

2011-10-18 @ 12:22:35
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0