Det där lilla som ger så mycket

Ni vet när man får den där kommentaren
av en okänd människa som gör en varm.

Stod i kön på ICA var i full gång med att ställa upp mina varor på rullbandet
(har för vana att ALLTID ställa varorna med streckkoden mot mig,
för att jag på något sätt tror att det ska underlätta för dem i kassan(?))
Bakom mig i kön står iaf en rar kvinna och tittar på min.. vad ska vi kalla det, teknik?
När jag tillslut fått upp alla min 1000 varor utbrister hon;
"GUD, jag blir så imponerad när jag ser dig!
Du är så noga med hur du har streckkoden!
Jag ska börja göra som dig hädanefter!"

Det känns skönt att även vara en sådan ambitiös förebild
måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Braaa där Sara! Värsta sortens kunder är dom som bildar varuhögar eller ställer dom ömtåligaste varorna först.. Då brukar jag ge onda blickar ;)

2011-10-29 @ 16:57:31
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0