Trouble sleeping

Vilken jävla natt....
-Somnade strax efter 22
Vaknade av sms vid 22.45
-Somna om
Vaknade av att någon ringde 23.10
-Somnade om
Vaknade av att grannen/grannarna hade fest,
hittade ett par bortglömda öronproppar som jag pluggade in
samtidigt som jag svor på att jag "fanimej ska byta lägenhet!"
-Somnade om
Vaknade 00.00 av att NÅGON(?!- ingen nämnd vid namn!)
gick lös på min dörrklocka
-Somnade slutligen 01.00
Vaknade av någon okänd anledning 05.00
och kunde inte somna om för grannarna
hade konferans i lägenheten intill.....
skulle ändå upp ca i timma senare
och då är man oftast dötrött om man somnar om.

MEN JAG LOVAR, JÄVLAR VAD JAG SKA SOVA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0