Lördag någon?

3 timmar senare och jag är fäääääärdig!
Känns skönt, trodde inte jag skulle bli färdig innan jul
så jag är positivt överraskad av mig själv!
Har till och med hunnit betala räkningarna. Haaaaa, guuuuuud. Vilken Fredag.
"Hej jag heter Sara.
Jag städar och betala räkningar en fredagkväll
eftersom jag inte har något liv"
Men jag ska faktiskt upp och jobba 7-12 imorgon så jag skyller på det.

Grymt besviken på morgondagen dock som såg ut att bli så bra
men som nu verkar bli en "favorit i repris" från idag....
Nej fan, imorgon ska jag ladda upp för sällskap
och våldgästa alla jag känner eftersom det är vad som händer
när man utsatts för tristess under en längre tid!
Så se upp, imorgon är det jag som blir lite "wild and crazy"
som mina hemtjänstkvinnor skulle ha sagt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0