Detta är vad som händer i mitt liv;

FYFAN FÖR FISKBULLAR MED HUMMERSÅS!
Nu får det vänta 14 år till innan jag prövar igen... 
Sjukligt trött... Vad händer med mitt liv?

Jaaa förresten, vad händer med mitt liv?
Fick hem ett brev igår av Skellefteå kommun
om att min anställning hos kommunen upphört?!
Tänkte direkt att jaha då var man sparkad då....
Man har ju hört historierna om dem som håller på att bli inlasad
och då slutar kommunen att ringa en...
Anyway. Var inte nöjdast igår iaf.

Ringde idag till hon som skickade mig brevet
och frågade vad det menades med det.
Kan ju tala om att jag inte blev direkt lugnare när hon svarade
"Det är ett varselbrev, det betyder att du kommer bli varslad". 
K*****K tänkte jag i tysthet.
Visade sig tillslut iaf att det bara var så att jag skulle fylla i några uppgifter
och sedan skicka dem till Skellefteå kommun,
så skulle de höra av sig om det skulle komma upp några långvarande vikariat.

Men egentligen förstår jag inte varför detta skulle göras då jag redan har vikariat,
men man ska väl inte förstå allting här i världen.

----------------------

Nu ska jag på spenatjakt
och hoppas denna middag kan bestå av mer än potatis och skumtomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0