alla dessa avancerade tekniker.........

Jag- hej jag är desperat, hur fasen laddar man ner en film?!!!!. 
Pappa- var finns den?
Jag- på internet? 
Pappa- ja det förstod jag ocskå, du kan använda bitTorrent
Jag- men då måste jag ju ladda ner det? är det gratis? kan man använda sig av piratebay då?
Pappa- det är gratis, då kan du använda piratebay men det är ju olagligt 
Jag- ja men shit the same
okej då ska jag försöka
Pappa- men laddar du ner en film så går det nog bra jag lovar att hälsa på dig på häktet.
Jag- TAAACK PAPPA


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Jodå, bara att krossa några glasflaskor och pröva hemma ;) Imorgon ska vi gå på 600 graders kol det skulle man dock inte prova hemma eftersom det var ett speciellt kol man skulle använda.

2011-11-16 @ 21:15:19
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: m

Tragiskt att din far vet mer om detta än du själv. Ladda ner sånt har man gjort i evigheter.

2011-11-17 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0