Valborg 2011

Startade Valborg med att rulla hem spelarbussen till Ånäset.

Blev grillning hos Matilda med hon och Annicka.
Det där med grillar förresten...
borde egentligen vara något man går igenom på hemkunskapen,
var ju inte det lättaste att förstå sig på.
Sedan såg vi "Festival" hahaha den bästa filmen som någonsin gjorts! ♥ typ.

Fick agera fylledriver då Matilda och Annicka tog sig en alkoholhaltig dryck eller två.
Åkte ut i skogen för att fira valborg med det andra folket.
Hade riktigt trevligt måste jag säga!
Ruggigt roligt att träffa de människor man inte sett på snart 1 år!
Blev tidig hemgång, inte mig emot,
då jag kunde göra en tidig kväll och spara min röst och hals.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriva brev!? HAhaha du får börja skriva!

2011-05-01 @ 15:10:40
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0