Hämtat ur; Västerbottens Folkblad

"NYSÄTRA IF-MORÖN CITY BK 2-5 (1-3)
Målen, Nysätra: Linnea Andersson, Tilde Vidman.
Morön City: Julia Larsson 2, Stina Hedlund 2, Cecilia Sundström.
Matchen: Morön City tog sin första seger för säsongen,
gästerna fick äntligen sitt passningsspel att fungera fullt ut
och kunde med hjälp av sitt höga passingstempo vinna
efter bland annat två straffmål av vikarierande vänsterbacken Julia Larsson.
I Nysätra stack Linnea Andersson och Sara Aronsson ut från mängden."

---
Linnea upplyste mig på träningen om att de skrivit om matchen på VF.
Självklart kan jag inte bli annat än glad,
då den som skrev tyckte jag stack ut från matchen.
Men den stora frågan är NÄR stack jag ut?
Då det var (enligt mig) mitt fel att vi fick ligga under med 0-2..
Men vem vet, denne någon kanske menade att jag stack ut åt negatvia hållet?
Hur som helst, tack för att mitt namn iaf fick vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0