Förskönad sanning är i det här fallet den RÄTTA sanningen!

Saras ragg

Igår var jag och Sara på Bio.
Medan vi väntade på att den skulle börja satt vi på en bänk på torget. Där går det förbi en jätteglad invandrare som Sara får upp ögonen för, så hon vinkar glatt till honom och självklart kommer han då fram till oss och börjar snacka.

Sara ljuger om våran ålder och säger att vi är 16 och han säger då från ingenstans "Oh, I don't fuck 16 year olds" och sen fortsätter han prata om det JÄTTELÄNGE hahaha slutade med att han sa att även om Sara visade sin pussy så skulle han inte knulla henne för att man ska inte knulla sextonåringar.


Hade inte velat veta vad som skulle ha hänt om Sara inte hade ljugit.

Hämtat från; Bunnyhoes.blogg.se

---
OKEJ NU ÄR DET SÅHÄR!
Nu glömmer Sofia några detaljer tex;
1. Han var inte mitt ragg!

2. Jag vinkade åt honom ENDAST för att han ställde sig mitt på torget
med armarna utåt och skrek till oss "WHATS UP?!".

3.
Min plan var inte att locka honom till oss!

4. Jag ville INTE ha sex med honom!

KLART SLUT!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha detaljer detaljer!

2011-05-17 @ 21:53:09
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0