En söndagkväll i skell

Igår var jag med Sofia, vi såg hockey
så det är oss ni ska hata eftersom de förlorade.
Främst Sofia! Som gick på toaletten
och då lyckades Finland göra två snabba mål under den tiden...
Efter allt så gick vi på jakt efter skellefteåslekparker!
Har ju lätt hittat bästa grejen på Alhem!

Vaknade kl 7 imorse av att jobbet ringde,
men jag kände att i brist på sömn var jag tvungen tacka nej.
Sen somnade jag om och vaknade inte upp förrän halv 1,
då av att kära syster börjar sms:a.
Det lustiga var att jag drömde om att jag sov
och vaknade inte förrän typ 17.00 och var jättestressad,
eftersom jag och Sofia ska träffas på stan idag den tiden (true story!)

Nu ska jag ner i tvättstugan för att se om mina kläder blivit nå renare,
sen ska jag försöka ta mig ut och springa..wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0