still alive

fortfarande vid liv.
men jag håller på smälta bort i lägenheten, fy.
men nu ska vi inte klaga sommarsommarsommar.

Har förövrigt börja drömma onormalt. inatt tex
drömde jag att jag någon kom till mig inatt när jag somnat,
vi satt och pratade ett tag sen somnade vi
(i drömmen)
Vaknade sedan upp (på riktigt, haha) och satte mig då upp i sängen
och började leta efter min sovkompis.
Kollade mot soffan, mellan hyllan mot bordet och det gick så långt
att jag tom. var tvungen att kolla på kortsidan av sängen.
Hur som helst så bestämde jag mig att den personen antingen
gått hem eller var på toa, sen la jag mig för att somna om igen.
 
Jag ser då inge spår av att någon skulle vart här inatt 
så det kanske är spöket som mördade Sofia
eller Sofia som spökar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0