Dagen och kommande helg

Slutat jobba.
Gött väder idag skönt att jag hade delat så jag kunde njuta av solen,
dock Osnyggt med ett vitt sträck på ryggen men det får bli så!

Jobbar heeela helgen vilket är surt eftersom det tydligen ska bli superväder..
Kan gotta mig i att jag har delade turer hela helgen iaf,
vilket innebär att jag iaf får de bästa soltimmarna!

Missar dock ärade vägstädningen, men what to do..
Kan ju inte börja byta jobb för både det och matcher, någon måtta får det vara.
Skulle dock kunna erbjuda mig att städa inne i samhället
på egen hand någon dag nästa vecka.

Har faktiskt inget problem med vägstädningen tycker snarare att
det är en "höjdpunkt" i livet, kanske lite överdrivet där
men det är faktiskt rätt trevligt och chill att bara gå runt
och plocka en massa äckel som allt folk kastar ut.
Är dessutom ledsen över att missa alla "fynd" som brukar göras i diket...
men jag får väl veta det av min käre fader senare.

Nu ska jag återgå till Moldavien-Sverige, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0