Nyår

Nyår tillbringades í Ånäset. Först på nysätragården 14-20.00.
Sen åt jag godmiddag hemma innan jag åkte iväg till Robertsfors
för att hämta upp Alexander och sedan vidare iväg till Kim.
Där träffade vi bland annat Sandra, Alexander, Annelie och Christoffer.
Vi såg på kortspel, hockey, skjöt fyrverkeri och åt en massa gott!
Dock var jag tvungen att avrunda kvällen redan 00.40 för att köra in till Skellefteå.
Började nämligen jobba 7 imorse.

Resan hem gick bra, blev ingen blåsning för min del.
Fick dock stå i bilkö efter att en trafikolycka ägt rum i Övre Bäck.
Måste väl erkänna att jag inte var så jättenöjd att stå där klockan halv två på natten
och sa väl lite väl hårda saker om de inblandade.
Nu i efterhand måste jag säga att jag ångrar detta
då det visade sig att en av förarna som frontalkrockat avlidit
och den andre ligger på intensivvårdsavdelningen med allvarliga skador.

Nej fy.
Mitt nyårslöfte blir att aldrig fälla dumma kommentarer
till mina medtrafikanter i samband vid trafikolyckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0