Året 2010

Hur har året 2010 varit för dig? Superduper! Studenten 2010, Balen, Rhodos med Lisa,
bra fotbollsår, goa vänner. Behöver jag dra mer?
Bättre än förra året? Det är väl samma
Har du träffat några nya vänner? Det har jag
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Läs tidigare svar
Har du flyttat under 2010? Yesbox, Prästvägen 13A började gälla från och med Mars!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Alla låtar jag lyssnar på är bra låtar

Kärlek:
Hur har din kärlek varit under 2010?
Ska inte klaga, jag är nöjd!
Har du varit kär? Kär, nej. Smått förälskad, ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jag hoppas jag sagt det till mina vänner.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Nej, jag är inte så omtyckt...
Har du kysst en främling? My soulmate* haha!

Sorg&hämd:
Har någon i din släkt avlidit?
Farmor ♥
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej, det var väl i princip samma fråga?

Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar?
Jo, nog har jag det.
Har du skämt ut dig? Det är min grej att skämma ut mig!
Har du varit ute en hel natt? Jodå
Har du blivit tagen av polisen? Nope

/ Sara Aronsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0