Slarver Sara är i farten

I Söndags bad Matilda mig att ta fram biljetterna
som jag(?) tydligen skulle ha mellan Umeå-Stockholm för vår resa
och även Rest and Fly-biljetterna.
Jag kände mig som ett frågetecken och kunde känna paniken smått komma.
Matilda verkade upprörd så jag drog en vit lögn,
sa att jag absolut visste att allt detta låg i hyllan i Skell.
Vilket det såklart inte gjorde när jag skyndade mig att leta på Söndagkväll...

Så nu har jag gått runt med en klump i magen framtill idag.
Då jag kom på att biljetterna ligger hemma i byrån,
där jag så smart planerade lägga dem för att de inte skulle tappas bort.
Bra jobb där Sara!
Så Matilda det är lugnt, vi kommer nog att kunna åka på semester iaf!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha jag kände på mig att du inte hade full koll gällande biljetterna.. Men tur för dig att du hittade dom!

2011-02-23 @ 23:42:59
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0