And it all began with "storebror"

Sofia säger:
ÅH jag får panik när transan sitter i badkaret med den där killen!!!
Jag vill inte se big brother men jag kan inte hjälpa det!
Sara säger:
Hahaha gud det tänkte jag inte på! Hahaha mestlol!
Vem fan lät den där bisexuelle killen med astöntig blond frisyr vara med?
Sofia säger:
Haha han verkar ju helt mongo, gillar inte den där killen med asstort huvud heller...
han som hade sagt neger lr vad det var...
Men der bryr jag mig inte om stör mig bara på så mkt på hans huvud!
Sofia säger:
Stör mig på det hemliga paret också!
Sara säger:
Hon är ful jag gillar inte fula tjejer i tv
Sara säger:
Hahaha jag orkar inte med den snygga fulla killen
Sofia säger:
Åh jag vill se mer! Måste nästan skaffa big brother 24/7


 

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahaha

2011-02-23 @ 14:29:16
URL: http://emmfyra.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha det värsta är ju att jag sitter bänkad varje kväll!

2011-02-24 @ 23:01:14
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0