Söndag

Hade en bra kväll med syster igår, blev biofilmen "Drive" och den var väl helt ok!
Det var väl ögongodiset som gjorde sitt om man säger så!
Slocknade vid 00.30-tiden inatt och blev väckt ungefär 2 timmar senare
av en nattsuddare
som hoppats på husrum. Men ser ni, den gubben gick inte!

For förbi Ånäset efter jobbet och lämnade syster
samt deltog i fotbollsmöte för kommande säsong, får se hur den ter sig.
Fick med mig ElinG som liftare tillbaka till Skell och vi irrade runt på coop
och nu har jag bestämt mig för att ta tag i den "årliga" pepparkaksdegen,
som SJÄLVKLART görs på egen hand!
Kan inte förstå hur pepparkaksdegen kan bli så god
medan pepparkakerna smakar.... ja.. inte lika bra?

Yeye. Wish me good luck!
....kan ju hoppas på att jag iaf har alla ingredienser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0